AlbertWOT
Optimaal Voorbereid

Trainingsbegeleiding

Iedereen die een doel heeft is gebaat bij een uitgebalanceerd trainingsprogramma of trainingsschema. Een trainer is iemand die het overzicht houdt, je aanspoort of afremt wanneer dat nodig is en met je meedenkt om dat doel te behalen. Of je als fietser of wielrenner nu recreant, cyclo-sportief of wedstrijdrijder bent, bij AlbertWOT kun je de juiste begeleiding krijgen bij het werken aan jouw doel.

Trainingsbegeleiding bij AlbertWOT bestaat uit een (gratis) persoonlijk intake gesprek waarna vervolgens gekozen kan worden uit een 1, 2 of 3 sterren begeleidingspakket. De pakketten verschillen in de frequentie van de contactmomenten en het aantal bijstellingen van het trainingsschema per maand.

Begeleiding vindt plaats via de online applicaties van TrainingPeaks. Een basisaccount op TrainingPeaks is inbegrepen bij de begeleiding.

Bij het afnemen van een trainingsbegeleidingspakket gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van AlbertWOT.

Trainingsbegeleiding pakketten

* Online

  • 1 keer per 4 weken bijstelling van het trainingsschema
  • Online feedback en bijsturing trainingsprogramma
  • €72,50 per maand (minimaal 3 maanden). 5% korting bij het afnemen van een heel jaar.
  • Trainingpeaks Premium
  • Klik hier voor het aanvragen van een intakegesprek



Bij het afnemen van minimaal 3 maanden trainingsbegeleiding krijgt u 10% korting op:


Uitgebreide Pakketten

Trainingspakket

Voor de echte wielrenner, die weet dat hij/zij meer winst behaald met goed trainen dan met "snel" materiaal.

  • Trainingsbegeleiding* 6 maanden
  • 2 x Power profile test (bij aanvang en na 3 maanden)
  • €100,- per maand (6 maanden)



Tijdritpakket 1

Voor de echte tijdrijder, die weet dat hij/zij meer winst behaald met goed trainen en goed op de fiets zitten dan met "snel" materiaal.

  • Trainingsbegeleiding* 6 maanden
  • 2 x Power profile test (bij aanvang en na 3 maanden)
  • 1 x Dynamische Fietspositiemeting Tijdritfiets
  • €120,- per maand (6 maanden)



Voor elk doel een geschikt trainingsschema:

  • Alpe d'Huzes
  • Mont Ventoux
  • Stelvio
  • Klassiekers
  • Etappe-koersen
  • Cyclo's
  • WK
  • Criteriums


Wielrennen, schaatsen, triatlon, hardlopen

Meer lezen over trainingszones, trainingsintensiteit en trainingsfysiologie.